FANDOM

300px-BF3 CASPIAN BORDER
Oyun: Battlefield 3
Bulunduğu Savaş: 2014 Savaşı
Müzik: Damavand Peak yüklenme müziği
Tickets: 300 (Standart)
Tarih: 2014
Yer: Türkmen-İran sınırı
Savaş Arazisi: Kır, Ormanlık alan
Oyun Türleri: Tüm ana oyun türleri
Çatışma Türü: Birleşmiş muharip sınıflar, Araç çatışması
Platform: PC, PlayStation 3, Xbox 360

Caspian Border (Farsça: مرز خزر) Battlefield 3 Multiplayer ile sunulmuş olan bir mapdir. Caspian Border oldukça fazla kesişimli, Araç çatışmasının yoğun olduğu bir maptir. Bu özelliğinden ötürü klasik Battlefield oynayışının bir örneğidir. Birden fazla araç türü ve farklı çatışma alanlarını bulundurduğundan ötürü tüm asker sınıflar için uygun bir maptir.

Arka PlanEdit

"Bir Rus keşif takımı İran sınırının Türkmenistan tarafına bir kamp kurdu ve sınır denetim noktasının kontrolünü ele geçirmek üzere ilerliyor."

ConquestEdit

EkipmanlarEdit

Birleşik Devletler Deniz Piyade Kolordusu

Hafif Araç: Growler ITV

Ana Savaş Tankı: M1A2 Abrams
Uçaksavar aracı: LAV-AD (PC)
Helikopter: AH-1Z Viper
Jet: F/A-18E Super Hornet

Yerleşik silahlar: Centurion C-RAM

BGM-71 TOW

Rus Askeri Kuvvetleri

Hafif Araç: VDV Buggy

Ana Savaş Tankı: T-90
Uçaksavar aracı: 2K22 Tunguska
Helikopter: Mil Mi-28 Havoc
Jet: SU-35BM Flanker-E

Yerleşik silahlar: Pantsir-S1

9M133 Kornet

BayraklarEdit

AntennaEdit

Bu bayrak sadece PC platformunda, Conquest Large modunda oynanırken görülür. İki takımın oyuncuları yine de o bölgeyi US base bölgesi ile Gas Station arasında bir ara yol olarak kullanabilirler. Bölge ele geçirildiğinde bir tank ile bir jeep spawn olur.

CheckpointEdit

Bu bölge mapteki diğer bölgelerden daha yapılı haldedir. Birçok bina ile kargo konteynırlarıyla sınır noktasına bitişik haldedir. Ana yola parelel akan dere saldıran takıma siper sağlar.

ForestEdit

Bu bölge mapteki yerleşik silah olmayan tek bölgedir. Etrafındaki birçok sırt bayrak bölgesine yukarıdan bakar. Ayrıca bir dere de bu bölgeye bitişiktir. Bölge ile Antenna bölgesi arasında konteynır evler bulunur.

Gas StationEdit

Bu mapin bir diğer yapılı bölgesidir. İçerisinde binalar bulunduğundan ötürü askerler bu binaların içinde saklanabilir. Tank ve helikopter saldırıları için oldukça eğimlidir. Ele geçirildiğinde bir tank ve bir jeep spawn olur. Hilltop 'da bulunan küçük radyo kulesinde olduğu gibi, bölgedeki su kulesi yıkılabilir.

HilltopEdit

Bu bölgedeki askerler, mapteki bütün bayraklara yukarıdan bakabilir. Etrafındaki ormanlık alan görüntüsel olarak bir siper sağlayabilir. Ana yola bağlı olan iki yol bu bölgeye bağlıdır. Bir çok yürüme yolu ise bölgeye girişi sağlar. Ana yolun karşısındaki bir sırt Rus takımına bayrak bölgesine giden eğimli yüzey üzerinde üstünlük sağlayabilir ancak bölgenin kendisine sağlamaz.

RushEdit

Also on FANDOM

Random Wiki